perjantai 31. heinäkuuta 2015

Menossa

kesahesa1 Ensinnäkin valtava kiitos kaikista kommenteistanne edelliseen postaukseen! Olen lukenut ne (itseasiassa aika moneenkin kertaa) ja olen todella liikuttunut. Muutaman kyyneleenkin taisin niistä tirauttaa, KIITOS. Mitä olisinkaan ilman teitä! Vastaan niihin yksitellen, jahka ehdin, nyt on nimittäin vähän hoppu.

Lähden huomenna Puolan Poznaniin. Joku saattaa muistaa, että olen menossa ELSAn (=eurooppalaisten lakiopiskelijoiden yhteisö) kesäkurssille muun muassa opiskelemaan - muotioikeutta, tavaramerkkisuojia, tekijänoikeussuojajuttuja tms. Olen todella innoissani!

Vaikka jännittää kyllä... Lähden kaksi päivää ennen kurssia jo matkaan. Olen kyllä lennellyt yksin ja ollut ulkomailla vähän niin kuin "oman onneni nojassa" ennenkin, mutta eikai tätä jännityskutkutus koskaan täysin poistu. Mutta onneksi mulle selvisi JO viikko sitten, ettei Puolassa ole euroja (eurooppalainen yleissivistys 0)... Nään sieluni silmin, miten tämä asia olisi valjennut mulle vasta Poznanin lentokentällä: "Miten täällä voi olla näin kallista__????" 

Nyt sitä taas mennään iiiiiiiiik!!

5 kommenttia:

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<