maanantai 6. heinäkuuta 2015

Home is where I keep all my cool stuff

houm1
houm2

Olen viettänyt paljon aikaa ulkona. Osittain siksi, että kämppikset ovat muualla. Tympii jo nyt asua yksin... Muutama päivä oli kivaa, mutta ei sen enempää. Siksi olen vimmatusti pyrkinyt pois sisätiloista. Ja onnistunutkin siinä! Päässyt muun muassa IKEAan saakka raahaamaan lisää tavaraa sisälle! Jee!

Halusin jakaa muutamat kuvat seinien sisältä. Yllättyisitte jos tietäisitte, kuinka vähän kuvani kertovat asunnostamme. Mutta kun täällä asuu aina vuokralla ja vuokra-asunnot ovat pääsääntöisesti kalustettuja (kaikella neuvostoroinalla), lattiat ovat muovia ja seinät tapetoitu, tuntuu hyvältä pitää estettinen puoli kontrollissa edes kameran näytöllä. Sellainen pieni illusio.

Jotain pieniä suunnitelmia minulla on keittiön varalle. Lähinnä tavaroiden järjestämistä (lue: vuokraemännän tavaroiden änkemistä jonnekkin piiloon. Mitään ei koskaan voi kierrättää tai heittää pois ja siksi asunnot ovat kasvamassa umpeen). Olen ajatellut asiaa niin paljon, että nään siitä jo unia. Mistään pikkuremonteista on turha haaveilla, sillä minun ei anneta edes vaihtaa lamppuja itse.......... ja epäilen suuresti ryhtyisinkö muutenkaan moiseen remppailuun, vaikka siihen olisi mahdollisuuskin... laiskottaa jo ajatellakin maaleja sun muita.

2 kommenttia:

  1. Kauniita detaljeja ♥

    Sitä minä vaan, että saako sinua konsultoida? En ole vieläkään keksinyt mistä päin Pietaria kannattaa etsiä käytettyjä huonekaluja, ei siis mitään antiikkia vaan ihan kierrätyskeskuskamaa, työpöytää ym. Osaisitko rakas Maria auttaa? -kiitän!-

    VastaaPoista
  2. Heijjj ♥ ♥

    Saa konsultoida, tietenkin! Vaikka en ole kauhean vikkelä näissä vinkeissäni, ma huomaan. Mmmmhhmhmm. Suosittelisin vilkaisemaan avito.ru:sta. Mutta yleensä täällä päin ei oikein heitetä/myydä mitään käyttökelpoista pois, varsinkaan millään adekvanteilla hinnoilla. Olen nähnyt että käytetystä sohvasta pyydetään tuhat euroa! Yleensä ne tavarat tungetaan kalustettuihin vuokra-asuntoihin :DD krhöh. Olen itse yleensä todennut, että halvemmalla ja pienemmällä vaivalla pääsee, kun hakee ikeasta... :(

    Mutta ilmoita ihmeessä, jos löysin jotain mielenkiintoista!!

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<