maanantai 23. maaliskuuta 2015

Etsimättä löytynyt




scarf. zara / coat. second hand / shoes. zara

Heippa!
 
Mulla on teille pitkästä aikaa tällaista minäminäminä-materiaalia. Tässä pääsivät jo niin kauniit kevätsäät yllättämään, että löysin jälleen innon laittaa edes pientä ajatusta tyyliin. Mutta sitten satoi räntää joka suunnasta ja sain taas haudattua sen innostuksen ainakin lähipäiviksi. Viivi antoi tämän huivin minulle synttärilahjaksi ja kuinkas kummaa - juuri tällaista vaatekaappini olikin jo pitkään halajannut! ...Vaikka minulla tai vaatekaapillani ei ollut tästä puutteesta aavistustakaan ennen huivin ilmestymistä.

Mutta usein ne oikeanlaiset jutut osuvat kohdalle etsimättäkin. 

5 kommenttia:

  1. Onpa huikean kaunis huivi! Tuollaista oon etsinyt - ihmekös kun ei oo löytynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) hehee mulla aina sama! Jotain haluan niin sitä ei joko ole olemassa tai se on myyty loppuun :( Mutta onneksi silloin tällöin lykästää!

      Poista
  2. Meilläkin oli niin ihanat säät ja nyt sataa vettä vaakatasossa. Yhh. No, kai se aurinko taas joskus tulee ja on kiva pukeutuakin sitten taas. ...johonkin muuhun kuin kumisaappaisiin :D

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<