tiistai 4. marraskuuta 2014

Mania


earrings. hm //

Minulla on materiaaliheikkouteni. Ennen ostelin paljon korkokenkiä. Nyt se on jäänyt, koska näillä Pietarin korttelinväleillä korkokengät eivät juuri huvita ja minulla on tarpeeksi sellaisia, joita käytän niin harvoin. Laukkuja en ole koskaan erityisemmin haalinut.
Miten muuten on, uskotteko siihen, että kaikki tytöt jakautuvat ns. laukkutyttöihin ja kenkätyttöihin?

Moniin muihinkin asioihin hamstraukseni on loppunut. Viime aikoina olen ollut erityisen onnellinen, miten vähän takkeja minulla on jäljellä, vaikka ennen puoli vaatekaappiani oli niitä. Sitten taas toisaalta olen kompensoinut niitä kotiasioilla, kuten lakanoilla ja astioilla. Saattoipa olla, että vaihdoin vain kohdetta.

Mutta korvakorut ovat edelleenkin pop. Ja nämä käyvät. Tervetuloa kokoelmaan!

7 kommenttia:

  1. mä oon kyl kenkätyttö :--p Mut enää en kyl ostele (onneksi) himo korkeita korkoja, vaan oon ihastuntu maltillisiin ja paksuihin korkoihin, jotka on kyl myös paljon käytännöllisemmät! Oon kyl kans yrittänyt lopettaa hamstraamisen, tavarapaljous vähän ahdistuttaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän tavarapaljousahdistuksen! Uudet tavarat oikein hakeutuvat luokseni vaikken niitä etsisikään :///! Mulle useamman laukun omistaminen olisi vain katastrofi, koska unohtaisin aina siirtää puolet asioista laukusta toiseen...

      Poista
    2. Ja mitä tulee ns maltillisiin korkoihin, en osaa :D ehkä se on sellainen kaikki tai ei mitään. Sanalla tavalla laiskottaa pukea maltilliset korot kuin korkeat haha

      Poista
  2. En ehkä itse usko tyttöjen jakautuvan kenkä- ja laukkutyyppeihin, mutta jos noin olis niin olisin kenkäihminen. en henkilökohtasesti ymmärrä minkä valtakunnan merkitys sillä on, kantaako tavaransa mustassa nahkalaukussa hopeisilla yksityiskohdilla vai mustassa nahkalaukussa ilman yksityskohtia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :D tärkeämpää on se, että ne kamat tosiaan on ja pysyy siellä! Ja, että olkaimet pysyy olalla jne. haha :----)

      Poista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<