torstai 11. syyskuuta 2014

Uudet tuulet FINNOCHKA


En tiedä, miksi toi mun kesäpostaukseni (edellinen) leikkii tuossa olevansa MAALISKUULTA? Anyhow, muistakaa tsekata sekin ;)! Ja sitten ASIAAN.

Joku saattaa huomata, että päätin vaihtaa blogin nimen. Oikeastaan halusin perustaa uuden blogin. Aloittaa alusta. Ja itseasiassa jopa perustinkin sen. Tuskailin ulkoasun kanssa, enkä tiennyt mitä halusin. Tuskailin lisää ja yritin kokeilla jotain uutta. Sitten palasin tänne ja tajusin, että kaikkien näiden vuosien jälkeen tämä nykyinen on edelleenkin mielestäni täydellinen.

Ja niin päätin jatkaa.

Mutta jotain halusin muuttaa, ja olkoon se tässä tapauksessa nimi.

Eli  "Finnochka" on sanan suomalainen diminutiivi eli hellyttelymuoto (älkää lingvistikot purko mun päätä irti jos tässä on jotain ei kohdallaan ! heh) eli ehkä käännös voisi olla pikkusuomalainen.

Halusin jatkaa ja blogilleni enemmän venäjänkielisen nimen. Tässä hankalassa maailmantilanteessa tuntuu, että vaikeitakin asioita on liian helppo raamittaa ja kärjistää. Ahdistavaa kun kannistutaan yksipuolisuuteen ja joukkohysteriaan vain siitä syystä, että niin saadaan aikaan suurin mahdollinen läjä klikkauksia....

Katsotaan miten tämä tästä.

Mukavaa olla jälleen kanssanne!

Oli taas ikävä.

6 kommenttia:

  1. Eikä ihan mahtavaa, oon koko kesän käyny täällä kattomassa joko ois tullut päivitystä sun menoista, ja tänään aamulla ihan kolmin kappalein sain lukea, jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEEE!! :))) joku on yhtä iloinen kuin minäkin! Lupaan olla poistumatta enää!

      Poista
  2. Mä tykkään tästä asusta! Kumpa osaisin itsekkin pitää liiveja :-p Mä ainakin oon kaivannut sun juttuja, ihanaa et oot takaisin! :---))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liivit on hankalia, oon samaa mieltä. Ne ei jotenkin näytä hyvältä pitkien hihojen kanssa, mutta on epämukavia takin alla. Ehkä se vaatii treenausta ja tai oikeanlaista mielentilaa :D hah. JEEE kivaa olla BACK!

      Poista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<