maanantai 25. marraskuuta 2013

Kiitospäivä

Tuntuu täälläkin silloin tällöin menevän meininki niin ankeaksi, että vietetään nyt ihan Thanksgivingiä kerrankin Cloudbustedilaiseen tapaan! (vaikka se jenkeissä jo ohi hujahtikin, mutta ei se ole niin nökönuukaa meillä päin)
Aivan aluksi haluaisin kiittää

Perhettä, joka on aina valmis tukemaan mua. Kaikin tavoin. Olen kiitollinen, että mulla on perhe, jolta tiedän voivani aina pyytää, jos olen jotain vailla. Ja kiitos siitä, että voin teille olla ihan niin urpo kuin olen.

Haluan kiittää Sashaa, paitsi siitä että hän opetti mulle mielen ja kirjotti mun kanssa pääsykoeaineen ja laitto mulle hyllyt seinälle, mutta eniten siitä turvasta, jota hän mulle tuo. Kiitos myös, että lähdit kerran illalla etsimään minua kadulta, kun olit oikeasti vain itse unohtanut, että kerroin tulevani myöhään. Kiitos, että huolestut aina kun en vastaa heti puhelimeen tai ole kotona ennen iltayhdeksää.
Kiitos tälle veikeälle talolle. Kaikessa kaameudessaan ja absurdiudessaan tällä uusklassisessa kaupungissa, siinä oli mielestäni jotain tosi symppistä. Sydän syrjällään katsoin sen moukarointia kasaan yhtenä aamuna.

Kiitos lähikaupan kassatädille kun olet katsonut läpi sormien muutaman ruplan puuttumista loppusummasta ja estit minua kerran ostamasta jäätynyttä maitoa. Ja eräänä iltana kiinnitit huomiota, etten kerran ostanutkaan pistaasijätskiä vaan suklaata :D

Kiitos maailmalle ja äidille kevytuntuvatakista! Nyt mulla ei ole enää ikinä kylmä.

Kiitti Sadovayan Mir Second Handille. Parhaat löydöt tehty sieltä. Ja kiitos niiden maskottilinnulle johdattamisesta heidän luokseen.

Annan myös ison kiitoksen Bukvoed 24h kirjakaupoille (suom. lukutoukka), joista löytyy ehkä parhaat opiskelutarvikevalikoimat missään. Niistä on myös muutamat kerrat kipitetty aamuseitsemältä ostamaan synttärilahjoja. Kiitos myös, että pidätte aina Angry Birds limpparit kylmässä.

Superkiitos motivaatiovalaalle. Saan siitä hymyt joka päivä edelleenkin.

Kiitän luokkalaisiani, erityisesti luokkani starostaa (luottamusoppilasta) Vasjaa kärsivällisyydestä aina selittää tyhmällä ulkomaalaiselle vähintään kolmeen kertaan, mitä pitää tehdä. Ja lähettää kaikki dokumentit, opettajien powerpointeista kurssiohjelmiin, henkilökohtaisesti (koska ikäänkun löytäisin niitä itse). Ja kiitos vielä kun ehkä kerran myös otit puolestani yhden kopion, koska taisin pelätä kirjastotätiä. 

Enkä voisi mitenkään unohtaa kiittää minulle kokatuista huikeista aterioista. Kyseisen hedelmäsalaatin valmisti Mohammed afganistanista. Oli kuulemma soittanut siskoltaan perhesalaisuuksia sen tekoon. Kiitos muille mahtaville kokeillemme Farruhille, Mamunille, Gaolle, kiinalaisille tytöillemme ja leipuri Kertulle tuoreesta leivästä ja piirakoista Griboedovan rannalla.

Kiitos blogini bannerissa köpötteleville Pingviineille jo vuosien yhteistyöstä blogini viihtyvyyden kanssa.

Kiitos Petrille, joka ei koskaan tarvinnut kahdesti pyytää kyytiä ja seuraa IKEAn :) Ja kaikista muista lukuisista palveluksista.

Kiitos lukemattomille yhteisille maljoille! On juotu tapaamista, ystävyyttä, uusia tuttavuuksia, maailmanrauhaa, Pietaria, rauhallista kansojen yhteiseloa, matematiikan suoritusta ja paljon muuta.

Kiitos Venäjän Federaatiolle ja Suomen valtiolle, jotka tekevät tämän kaiken minulle mahdolliseksi.

Ja erityiskiitos kaikille muille, joita tässä listassa mainittu! ;) 

I'm celebrating my very own Cloudbusted's Thanksgiving today! I would really like to thank everyone, who has been helping and supporting me all this year! So thank you to my family, to Sasha, funny house that was teared down in spb, lady working in your nearest market, Budvoed 24/7 bookstores, to my classmates, Vasja, all the great meals friends have cooked for me, to Petr, to all the toasts, to Russian Federation and Finland from making this all come true. And a huge thank you to everyone not mentioned in this list! ;)

3 kommenttia:

  1. Ihanaa! :) Kyllä kiitollisuus vaan on asia, joka auttaa elämässä paljon:)

    VastaaPoista
  2. Tää oli mahtava postaus :)!!

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<