sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Yksisilmäinen


shirt. zara / shoes. mango / coat. second hand / shirt. second hand 

Heh. Teki mieli jättää nää kuvat julkaisematta huonon hiuspäivän vuoksi. Aina väärästä kohtaa piikkisuorana ja väärästä säkkärällä. Hame myös hilautunut vähän lyhyemmäksi kuin mitä sitä pidän.. 



Vuoden takainen kuva siskoni kanssa Fontankan talon, Anna Ahmatovan kodin, puistosta. 


"Suomalaiset maailmalla"-blogeista diggaileville on nyt hyviä uutisia! Puolitoista vuotta minua vanhempi siskoni Eeva, joka opiskelee Helsingin oikiksessa, otti ja lähti vaihtoon Parriisiin! Luonnollisesti siskollani on yhtä fantsu huumorintaju kun mulla (suurella todennäköisyydellä jopa parempi, ja kyllä, se on mahdollista)
Epen edesottamuksia voi ja kannattaa seurata hänen blogistaan Parisify




Mullakin on suuret suunnitelmat ehtiä sinne vielä syksyn puolella, koska Pariisi on ihana. Ja se siskokin. 
Toistaiseksi lippujen osto saa odottaa sillä kävi yksi nolo juttu viisumini kanssa. Onnistuin nimittäin hukkamaan valokuvasta toisen silmäni. Vaihtoehtoni ovat seuraavat:
a) Piirtää kuvaan uusi silmä
b) Liimata valkoinen läiskä naamaan ja vakuuttaa, että kuva on aito.
c) Mennä kysymään, onko silmättömyys ongelma ja jos on, tehdä uusi viisumi.


Urpous on sairaus, jonka kanssa opettelen elämään.


Eipä muuta, hyvää ensiviikkoa kaikille muille enemmän tai vähemmän urpoille kuin minä!!! :)

17 kommenttia:

  1. Miten viisumikuvasta voi kadota silmä! :D

    Ja ihan hyvältä sun hiukset ainakin mun mielestä noissa kuvissa näyttää :)

    http://fortheloveoftyping.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :) Pietarissa kaikki on mahdollista. Gogolin novellissa mies heräsi aamulla ilman nenää. Tää oli varmaan joku samantyyppinen juttu :)

      Poista
  2. Löysin sun blogin pari päivää sitten (okei, ehkä viikko sitten) ja oon jo koukussa kuin ahven (tyhmä sanonta, ei se kala oikeesti ikinä syö). Ja nyt huomasin noi pingviinit ja oon vielä kipeemmin koukussa. :SS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, tervetuloa! Annettakoon syömättömyys ahvenelle anteeksi, sillä itsekin syön sitä niin harvoin ;)
      Itse oon jo monta vuotta leikkinyt pingviinieni kanssa lähes joka päivä :D Viime viikon havainto oli, että niitä voi myös napata ja siirrellä !! :D

      Poista
  3. whaaat, miten voi kadota silmä kuvasta?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D niinpä. No esimerkiks niin, että siinä kohtaa, missä ennen oli silmä, on nyt valkoinen kulumakohta eikä silmää mailla halmeilla.. :(

      Poista
    2. :< voi juku. elämä yllättää! Laita merirosvolappu silmän päälle ja kerro olevasi merirosvo.

      Poista
  4. hähää! säkin oot paras. JA sun on pakko tulla Pariisiin, koska oon suunnitellu meille täydellisen viikonloppuohjelman.

    VastaaPoista
  5. Hei siskot, buubu tahtoo kans nähdä teitä Pariisissa!!! Minä mukaan myös :3

    VastaaPoista
  6. löysin just sun blogis ja ihan huippuhan tää on! : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jei kiitos tervetuloa! :) Parhaani yritän.

      Poista
  7. Mun piti sanoa vaikka mitä, mutta mää vaan tuijotan tuota paitaa. Ihana!

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<