perjantai 30. elokuuta 2013

Sataa sataa ropisee...




rainboots. Wandelei (photo from BRANDOS.fi) / trench. Christopher Kane 

Uskolliset, vuosi sitten ostamani 10 euron Seppälä-citykumpparini kuluivat puhki viikko sitten. Uusia etsiskellessäni olen tutustunut jotakuinkin koko maailman kumisaapastarjontaan. Mikä sinänsä on turhaa, koska marssin kuitenkin kauppaan joku sadepäivä ja ostan ensimmäiset mustat käteen osuvat.

Vuoden aikana olen tajunnut, että kumpparit on paras juttu ikinä.
En näe mitään järkeä lähteä sateella turhaan kuluttamaan paraatikenkiä lätäköihin. Etenkin jos sataa kuin saavista kaatamalla ja tietää jo, ettei se tule hetkeen lakkaamaan.

Olin elänyt uskossa, että fiksuja kumisaappaita löytyy vain söötteinä kukka- tai Hai-versioina... Mutta onneksi mulla oli eilen yöllä ylimääräiset kaksi tuntia selailla kaikenlaisia sadevarusteita. Että tuli tämäkin harhaluulo korjatuksi. Saappaiden lisäksi Christopher Kanen tuhansia puntia maksava trenssisadetakki olisi aika pähee. Ja ehkä jopa vielä päheempi jos siinä olisi huppu.

4 kommenttia:

  1. Jep, kumisaappaat on Pietarissa aika must. Pari vuotta sitte kävi vähän naurattaa, ku siel jengi jotenki innostu niistä ihan liikaa ja käytti tyyliin ympäri vuoden niitä...Hehehhehe. Mut oon joskus nähny myös Vagabondilla jotai siistejä, simppeleitä, mustia saappaita.....

    you little charmer

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho oikeesti? Se tais olla joku muotivillitys, joka meni ohi, koska enää en oo nähny tyyliin kenelläkään! En tiedä oliko mun sitten vaan jotenkin poikkeuksellisen landet, vaik miks must tuntuu et kaikki katso mua aina ku kylähullua.... :D

      Poista
    2. Hehehe, joo se yks talvi oli kyllä villein, ku ei ollu kunnon pakkasia, vaan paljon loskaa kokoa jan, niin sit kaikilla oli kumpparit, mut nyt ne on näköjään rauhottunu :---D Mut näin tänäki kesänä jossain kenkäkaupoissa sellasia kumppari-bellerinoja :--)) lol..

      Poista
    3. Kumppari-ballerinat........ :D no nehän tästä maailmasta vielä puuttukin!

      Poista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<