torstai 11. heinäkuuta 2013

say yay yoga!


Hieno päivä!

Yksinkertaisesti.

Aamulla riensimme Iidan kanssa puistojoogaan Uuteen Hollantiin.

Mun jooganharrastamiseni alkoi muutama vuosi sitten Balin Ubudissa vietetyssä viikon joogaretriitissä. Kasvisruokaa, itsensä etsiskelyä, suitsukkeita, yogahall viidakon rinteellä, 6 tuntia joogaa päivässä, muuta ohjelmaa ja tuoreita hedelmiä. Siitä se harrastus alkoi eikä minua sen jälkeen olisi saanut aseella uhatenkaan hikiseen jumppasaliin. Halusin pitää joogakokemukseni "epäarkisina".

Ekstemporee eilen huomattu kolehtimaksulla toimiva puistojooga ylitti selvästi arkikynnykseni. Kaunis päivä ja meloni toivat balikokemustakin hieman lähemmäs.


Nyt olen jotenkin rauhoittavalla tavalla turta... Tunnen mm. selässäni sellaisia lihaksia, joita olen melko varma, ettei eilen ollut.

Saas nähdä, löytyykö minut puistojoogasta tästä eteenpäin joka tiistai, torstai ja sunnuntai.



ps. sain Kazakstanin viisumini tänään käteen! Lähtö 20.7.

pp. Ennustan, että ensi kesänä (viimeistään sitä seuraavana) kaikki hamstraavat sormusten ja rannerenkaiden sijaan nilkkarenkaita! ;) Oletteko samaa mieltä?

5 kommenttia:

  1. Miten osaatkin ottaa niin yksinkertaisista asioista niin kauniita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooooos :) (kyllä 50mm objektiivi auttaa siinä ;))

      Poista
  2. Hei vau! voisitko vinkata vähän lisää tosta joogaretriitistä? itellä on suuntana bali syksyllä ja tommoinen setti kiinnostaisi ehdottomasti. olen kerran aiemmin ollut meditaatioretriitillä, jossa myös vähän joogailtiin ja kauhea hinku olisi saada lissää! haha : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tottakai!! :) Olin balilla ubudin kaupungissa Kumara retreatissa, http://www.oneworldretreats.com/ (eli tuo escape the world) oli aivan sairaan ihana paikka ja retriiti :) Joogaamisen lisäks oli paljon kaikkea muutakin ohjelmaa! Samantyyppisiä paikkoja on varmasti tosi paljon muitakin, mutta ainakin tätä voin suositella ihan täysin!

      Poista
  3. Minä olen alkanut tehdä pilates harjoituksia,tykkään siitä kyllä ja olen aika määärätietoinen.

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<