tiistai 8. tammikuuta 2013

on the road

terveisiä kaikille täältä Munchenin lentokentältä! Istun täällä odottamassa vaihtolentoani Istanbuliin. Tää mobiilibloggaus ei kyllä todellakaan ole mun juttu koska google on tyhmä tai sitten en vaan osaa :D pahoittelen jos tää postaus näyttää oudolta. mulla on epäilykseni tästä fontin koosta mm. ja voi mulla olis ollut tähän hieno kuvakin, mutta en onnistunut saamaan sitä tähän kännykästä. Onneksi blogiarkistossa oli edes tuo korukuva, joka ainakin köh vähän sopii teemaan.

Matkasuunnitelmana on siis viettää Istanbulissa mun luokkalaisen (tuolta pietarista) Denizin ja muutaman tutun luona viikko. Ja syödä paljon.

Postauksia olin tehnyt teille valmiiksi, mutta kaikessa häslinkisählingissä unohdin ne laittaa tulemaan tämän viikon aikana.. Tämmöistä se on se bloggaajan arki.

Nyt jatkan kahvini juomista ja sadan vuoden yksinäisyyden lukemista. Kyllä pieni irtiotto tekee hyvää :))

8 kommenttia:

  1. Istanbul, ei vitsit oon kade! :) ps. Tää sun blogis on huikee! (ja äärimmäisen addiktoiva)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Ei se kaupunki mihinkään karkaa, varmasti ehdit sinne myös :)

      Poista
  2. Kutsuuko kukaan sua siellä Venäjällä lempinimellä Masha?:-) Musta se niiden hellyttelynimikulttuuri on niin ihana, oot varmasti tullut tutuksi sen kanssa?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanotaanko! :DD Mun toinen nimi on vielä Anastasia, jolloin ihmiset luovasta vääntää musta Masha Nastjan :) En jotenkin koe itseäni Mashaksi, koska en ole venäläinen (ja niissä lastenloruissa mitä luin pienenä oli aina joku lihava lettipäinen Masha, joka söi kashaa (puuro) :D) Joten en koskaan antanut opettajan kutsua minua sillä nimellä. Mutta jos joku venäläinen nappaa sen käyttöön (esim asuntolan ovenvartija) onhan se aika suloista :)

      Poista
  3. Onpa ihana tuo taikalamppukoru. :3 Ja muutenkin tosi kiva blogi!

    http://dipdyed-elena.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Münchenin lentokenttä jee! Muistelen sitä lämmöllä :D Berlinin tegel-lentokenttää en sensijaan muistele lämmöllä, siellä ei ainakaan koskaan kannata yrittää nukkua! Mutta juu asiaan, tosi kivat korut tollasta nimikorua oon aatellu monesti että pitäiskö hommata semmonen itselleni :) Istanbul on varmana hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtava lentokenttä :) Arvostan ilmaista kahvia ja lehtihyllyä! :)

      Poista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<