tiistai 21. elokuuta 2012

Hojo hojo isopomo





Voi, huono päivittelijä olen, mä huomaan.

Kärsin jotenkin sellasesta pienestä syysmuotimasennuksesta. Nyt just kaupoissa on sellainen tilanne, että haluaisin vaikka muuttaa sinne asumaan. Mustaa, viininpunaista, neuleita, kultaa, karvaa, ihan mielettömän ihania kenkiä…. Erityisesti zarassa oon käynyt pyörimässä lähes joka päivä.. Muttakun tuo muutto pietariin vaan lähenee ja lähenee. Ei ole mitään järkeä ostaa yhtään mitään, mitä en ota mukaan.. Ja kun muutenkin on pakko pärjätä liian vähällä. On se niin väärin.

6 kommenttia:

  1. voi kun olet söpö! ja samaistun tuskaasi, mulla ei kylläkään ole muutto edessä, mutta oon muuten vaan rahaton ja on kärsimystä nähdä niiiin paljon saavuttamattomissa olevia täydellisiä syysvaatteita :-(

    VastaaPoista
  2. Ihana takki! Ja sama juttu täällä, kaupoissa on nyt ihan liikaa kaikkee ihanaa:(

    VastaaPoista
  3. Totaalisen sama fiilis; muutto söi viimesetkin fyrkat joten ei auta kuin kärvistellä kaikkien ihanien käpertymistä huutavien herkkujen keskellä. Mut tuska vissiin pukee sua, oot tasan aina ihan täydellisen upea!

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<