lauantai 28. heinäkuuta 2012

Nervous breakdown




Tässä yhtenä iltana koin pienen nörves breikdaunin. Joka johtui mun hiusten, tarkemmin pidennysten, latvojen jäätävän huonosta kunnosta… Siitä syntyikin sitten sen reissun vitsi: Villen mukaan mua ei voi jättää yksin edes minuutiks, koska siinä ajassa oon jo saksinut mun hiukset (kuin kunnon päiväkotilainen konsanaan) :D Nyt se varmaan pelkää vessassa käydessään että oon piirtäny liiduilla seinään…
Ei kuontalo ihan hirveesti lyhentyneet loppujen lopuksi. Eikä pitkäksi aikaa muutenkaan, koska oon pikapuoliin menossa uusimaan pidennykset joka tapauksessa. Hm, toisaalta ei tää karkea, heh aika tosi karkea terveisin sokko parturi, ole niin paha? Olisi jopa suhteellisen muodikas jos olisi vielä lyhyempi…Muttaei. Ei lisää kynsisaksilla rälläämistä tälle päivälle, eikä huomiselle.

3 kommenttia:

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<