torstai 17. toukokuuta 2012

thats just what i do




Kattokaa, kännykkäkotelo! (äidin) Tosi kätevä olisi, jos koskaan muistasin että kännykkä on siellä. Tänäänkin kaivelin laukkuani paniikissa varmaan 15 kertaa - ainiiiin. Hillitöntä, että siinä on antennille paikka... Ja mielikuvitus laukkaa Mitä Kaikkea Sillä Nyt Voikaan Tehdä!! ..säilyttää kynää? ööööö keksittekö te muuta? :)


Mikkihiirikello! Kädessä forevör. Oon näin viimevuosina alkanut harkitsemaan, pitäiskö se vaihtaa johonki enemmän mun ikäiselle sopivampaan.. NÄÄ :) Rannekoruja en yleensä vaivaudu ostamaan, hukkuvat kuitenkin, siispä kädessä kaksi kaulakorua kaksinkerroin.

 

8 kommenttia:

  1. Tää sun blogis vaikuttaa todella hyvältä !
    Lauran postauksesta tämän bongasin ja siinä sitten lueskelin MUUTAMAN postauksen ja piti lisätä blogloviniin !
    Uskomatonta että oot vasta 19 vuotta ! Siis vuoden mua vanhempi, thats crazy! Mutta ehdottomasti sait musta uuden lukijan :)

    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa !! :) Mitenniin vasta 19v? (en oo koskaan kuullu tällästa analyysiä :D) yleensä kaupan kassat kattoo mua, huokasee, "ja ne paperit" sellasella äänensävyllä että "Sun kaveris kävi just äsken koittaa" :)

      Poista
    2. :DD mä vaan ite yllätyin, luulin vanhemmaks !

      Poista
  2. such a really cool and beautiful outfit!:) love your hair so much!:)

    bisous:*

    VastaaPoista
  3. Sulle käy tosi hyvin toi kampaus! Näytät ihan mielettömältä :)

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<