tiistai 22. toukokuuta 2012

fake it!


shirt. carlings / shorts. weekday / earrings gina tricot / top. second hand underwear meets scissors

Näissä tunnelmissa siis tänään ....nooot. Oonpas paha bloggaaja, en oikeesti ollut näissä rynttyissä tänään. 8) Olisi toki voinut, mutta kun lähdin aamulla, ulkona oli niin jäätävä ukkonen että olinkin aamutylsä. Oon kyllä varma, että tämä asu tulee kesällä olemaan ahkerassa käytössä. (sillä sitten korjataan tämä vääryys :D)

Lukemisen suhteen on käyny jotain, mistä oon todella yllättynyt. Oon ihan rikki, nyt loppu puhti. 3 viikkoa jäljellä. Vaikka kuinka henkisesti ymmärrän että ei hemmetti, joudun muiluttamaan itteni rajan yli jossen mene sisään, eikä tää oo kun lukemisesta kiinni, SILTI keskityn 10 min ja sitten alan taas miettiä mitä söis seuraavaks ja meniskö salille vai lenkille ja mitä laittas huomenna päälle. Ei hyvä.

This is what i wore today .....nooot. Im such a bad blogger :D But it was storming this morning and morning-boredom hit me. Im sure ill use this one a lot during the summer (yes, thatll fix the wrongness of this post)

10 kommenttia:

  1. Mulla on alkanut käymään samoin lukemisen kanssa, 2,5 viikkoa jäljellä ja en pysty keskittymään koko aikaa. 4h kirjastolla, loppujenlopuksi pystyn ehkä keskittymään tosta 1,5h. aaaarr koe lähenee ja mun pitäs vaan skarpata. Lopputsempit sullekin, mulla painii pari muutakin kaveria oikiksen kirjojen kanssa ja raahaa mukanaan sitä pykälän kansiota. Oon koko kevään kuunnellut niitä juttuja ja huh on teillä urakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Tsemppiä sullekkin vielä!! :) Kyllä tämä tästä ehkä toivottavasti.

      Poista
  2. great photos and blog! + follow

    http://she-blonde.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Tiiän ton fiiliksen, mulla kävi aikoinaan pääsykokeisiin valmistautuessani aina just noin, että loppurutistuksen puolella alkoi keskittyminen herpaantua pahiten :/ Sillon kannattaa melkein olla päivän tai pari lukematta niin saa taas koottua itsensä. Tsemppiä hurjasti lukemiseen ja kokeisiin! :]

    Ps. Todella kiva ei-päivän asu...:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Täytyy yrittää tässä vähän välinollata ja löytää uudestaan jonkinnäkönen draivi! :) toivottavasti löytyy..

      Poista
  4. Mä niin tiiän ton fiiliksen, oon huhtikuun alusta asti ajatellut koko ajan että "ei hitto pitäis lukea fysiikkaa ja matikkaa ja en oo lukenu yhtään mut taidan kuitenki mennä lenkille ja sit suihkuun ja sit syön jotai ja sit meen nukkuu ja luen ehkä huomenna", oon lukenu kunnolla ehkä kahtena päivänä :D Mut tänään sain kirjeen et pääsen todistusvalinnalla sisään mun ykkösvaihtoehtoyliopistoon, eli jätän pääsykokeet väliin ja meen suoraan opiskelemaan, kyl hymyilyttää! Paljon tsemppiä sulle lukemiseen, vielä vähän aikaa ja sit saa rentoutuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa en ole oikeesti yksin näiden fiilisten kanssa! (vaikka saankin yleensä vaan sääliviä katseita kun kerron kenellekkään :D) Mutta hei ihan mieletöntä!! :) Onnea ihan hillittömästi, uskon että tuntuu hyvältä!

      Poista
  5. Onneks mulle ne tärkeimmät pääsykokeet oli jo viime viikol, mut huomenna pitäs viel jaksaa keskittyä.... ja lukea vielä tänään =D aaaaaaaa. pakko jaksaa!!

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<