tiistai 29. toukokuuta 2012

deproteiinii anyone?



Ei tytöille tuu helposti lihaksii, ne sanoo. Ei ne vahingossa tuu, se vaatii kovaa lihastreeniä ja paljon proteiinii, ne sanoo. Huolettomasti voi treenata pikkasen raskailla painoilla, ne sano. Tytöillä ei oo testosteronia niinkun pojilla, ei ne lihakset kasva yrittämättä, ne sanoivat.


No siinä tapauksessa mun pohkeet haluaa abortin.

Törmäsin ei-toivottuun perheenlisäykseen selatessani juuri ottamiani kuvia kun yritin erottaa, kumpi noista rakosista on polvitaive. Tässä vaiheessa on hyvä todeta, että treenausta kesti 2vk eikä siihen sisältynyt muuta jalkareeniä kun jalkaprässi 40kg 3x15, ei erityistä proteiinin nauttimista.

Tästä näät sen kuvan - se korostaa niitä kyllä kammottavasti, mutta oon varmaan puol tuntia tuijotellut niitä peilistä, enkä saa päästäni pois ajatusta kun nousen hakemaan lauantaina ylioppilastodistustani ja pitämään puhetta, 700 ihmistä todistaa mun muskuläärejä pohkeita. miksi miksi. :((((((((((


They who said girls muscles dont grow unpurposely in normal exercise, unless you train with heavy weights and eat a lot of protein - well, they lied. Deprotein anyone?

17 kommenttia:

  1. mitä pahaa upeissa pohjelihaksissa on? sehän on siistiä että lihaksia löytyy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ainiin unohdin että tän voi ajatella näinkin... en tiedä noi tuntuu vaan itsellä jotenkin täydellisen luonnottomilta ://

      Poista
  2. :----D Ihana teksti! ja 40kg 3x15, aikamoiset pohkeet! EI mulla tollasia vaikka oon vedelly jalkaprässillä 140kg 3x10, pitäs vissiin alkaa tiirailla pohkeita, että milloinkohan ne haluis abortin..

    Mut älä huoli, oot varmaan ainoo joka näkee ton asian huonona! Oon varma, että suurin osa tsiigailee noita lihaksias ihaillen. :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eihän jalkaprässi ees taida kehittää pohkeita, enemmänki (etu/sivu/tms)reisii?

      korkokengät, niistä toi johtuu

      Poista
  3. hei c'mon, sä jännität sun pohkeita tossa asennossa, creepyä ois jos mitää ei näkyis :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne ennen näkynyy :( muutoinkin, toi oli vaan se mistä säikähdin ja sitten tuijjottelin niitä jännittämällä ja epäjännittämällä peilin edessä puol tuntia :D ja sitten ne jännittyy kun nousen portaita.....

      Tää teksti antaa vähän suurennellun kuvan tästä asiasta (tarkoituksella) :D

      Poista
  4. mul on sama "ongelma", kyseenalaisuutta lisää myös mun jalkoje pituus joka saa sen pohjehaban näyttämään vielä ihan järkyttävän pitkältä :--D mut hei parempi lihasta ku läskiä!

    VastaaPoista
  5. Hei toihan on hiton siistiä! Oot nyt äijjä!! No ei vaa ku oikeesti. Be proud!

    VastaaPoista
  6. Älä nyt! Mä oon ihan innoissani kun omasta treenistä on tullut isot pohjelihakset ja itse tykkääääään!!! :D

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä sulla on suloset pohkeet ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pohkeet kasvaa kun käyttää myös korkeita korkoi... :)

      Poista
  8. Voi sua, aivan luonnollistahan toi on ja paljon paremmalta näyttää kuin esim. tämä: http://mokkeri.blogspot.com/2012/05/in-moment-of-pure-frustration-today-i.html Tikkujalat ilman minkäänlaista muotoa, omituinen kauneusihanne ainakin mun mielestä..

    VastaaPoista
  9. haha mulla on vähän samantyyppinen ongelma :D tai siis just kanssa se että pohkeet menee tollein korkkareissa. Voimanaiset rules! (;

    VastaaPoista
  10. Jotkut pitävät pohjelihaksia erittäin seksikkäinä. ;) Eipähän hylly löysänä! :D Ite yritän treenata pohkeistani just lihaksikkaita, että ne sais sitä muotoa, kun nykysellään tää pohje on vaan niin pitkä ja alas kiinnittyvä että se se saa jalan näyttään tasasen paksulta. Lihas antaisi toivon mukaanedes vähän paremman muodon jalalle.

    VastaaPoista
  11. Love your Litas &
    like your parka (:

    xx
    Sarah

    VastaaPoista
  12. Mä oon miettiny välillä samaa. Mitennii ei muka tule lihaksia naisille. Perkele välillä tuntuu että haba on isompi ku jollain hoikalla pojalla :D:D Jumaaliste, elämä on epäreilua! Mutta hei, ei saa valittaa, mielummin näin, kun sellaset heltat pohkeissa ja käsivarsissa. :-)

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<