sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

höpö höpö



Kuvailin cv:ni kuvia tossa vähän aika sitten ja tää on yks niistä :) Ei kyllä se lopullinen, mutta ihan hyvä myös. Ei oikeen onnistunu asukuvat tänään.. :( Kevätfiilis on kyllä korkeella, varsinkin kun lukee noita teidän arvontavastauksia!

Oon päättäny vierottaa itseni kosteusvoiteesta. Kokemuksen rintaääni on kertonut että oikeesti vähemmän mömmöjä tekee enemmän hyvää. En yleensä käytä mitään rasvoja tai aineita, pesen vaan meikit pois ja thats it, mutta tänä talvena aloin rasvaamaan kun kasvot pikkasen kuivuivat.. Nyt on iho kuivempi, näppyläisempi ja epätasaisempi kuin koskaan, vaikka oon kuorinutkin sen säännöllisesti. Rasvaakin oon vaihtanu talven aikana kolme kertaa, ilman tuloksia. Oon tässä kehitelly vähän salaliittoteorioita........

11 kommenttia:

  1. Voii mikä kaunis tyttö! Tosi sulonen kuva susta :>
    Noista kasvovoiteista, oon jo pitkään käyttäny sellasta ku Aloe Propolis Creme, semmosessa valko-oranssissa tuubissa. Se on Aloe Vera pohjanen ja siis luontaistuote. Se on parasta rasvaa mitä tiedän, sen ansiosta mulla ei oo koskaan finnejä eikä muitakaan ihmeellisiä epäkohtia. Maksaa joku vähän yli kakskymppiä, ainakin mun äiti myy siihen hintaan. Eli vähän kalliimpaa ku perusrasvat. Pieni suositus vaan!

    http://the-world-in-front-of-me.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. oohhh ihanasti laitettu toi tukka!! :)

    VastaaPoista
  3. This looks so nice and sunny! :D
    I`m loving your hair and the necklace :)
    http://stefanystrange.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. mul kans kaikki salaliittoteoriat!!! en luota kyl enää yhtään ihonpuhdistusmömmöihin.
    ihana cv-kuva!! youu're hired not fired .. fiksu ottaa sen ihan vartavasten, nimimerkillä tuntikausia kuvafoldereitaan selaillut ja ihmetellyt et miks kaikissa on joko typerää naamanvääntelyä, kaverikuvia, kännissä, tai sit nolosti peiliposettelemassa jossai KYLPPÄRISSÄ ..parhaassa tapauksessa kaikki yhtäaikaa..huh ei ihan cv-matskuu.

    VastaaPoista
  5. Pitäs vissiin kokeilla tota rasvajuttua :-D Tai en mä tiedä. Näppyä pukkaa niinku teineillä konsanaan, vaikka ikää on reilusti yli 20v. Jossain youtuben videossa aasialainen tyttö sanoi, että sillä auttoi akneen oliiviöljy eli sitä vaan raa' asti naamaan. Luulis, että kuivuuteen auttais sitten se, ettei rasvaa yhtään millään mömmöillä. :o

    VastaaPoista
  6. Ostelin ennen kaikkia kalliita juttuja naamalle, mutta nyt mulla on yks perusrasva millä poistan meikin ja rasvaan aamulla. Iho on nykyään parempi :-)

    VastaaPoista
  7. you're beautiful :)


    www.ohwowlovelyxx.blogspot.com

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<