torstai 22. maaliskuuta 2012

Flowerbomb

Its spring !! yaaaay!






leather jacket, clutch, floral maxi skirt. / second hand


Arvatkaa muuten nukuinko pommiin kirjotuspäivänä... Koska oon tunnetusti skills with no limits mitä tulee nukkumiseen, onnistuneesti nukuin VIIDEN herätysen yli. Ilman muistikuvia. Sillä hetkellä ois tehny mieli käydä vähän ravistelee darwinia, että mikä penteleen evolutiivinen kehitys on luonu mulle tällasen ominaisuuden! Noh Toisaalta ihmiskunta ei oo nähny ikinä mitään niin nopeeta kun minä sinä aamuna herätessäni 8.15 (45 min ennen kokeen alkua, 15min ennen ku piti olla paikalla) huh. noh ehdin nippanappa just kuulemaan "koe voi alkaa" :D


I overslept yesterday when i was suppose to be having my finals on history. :D It was terrible i promise. Humankind has probably never seen anything faster than me that morning. Thank god i still made it ! (it was pretty close tho..)

follow via blogvin

7 kommenttia:

  1. Aaws miten ihana hame. :) Ja apua, toi kirjotuksista pommiin nukkuminen oli yksi mun pahimmista peloista, mutta onneks ne on ohi!

    VastaaPoista
  2. Ihan huippu kiva hame! :) Itekin oon täällä arponut, että joko vois pistää päälle värillisen maxihameen. Saattaa vaan vielä helma kastua, kun täällä on aika paljon vielä jäätä ja lunta. Ehkä ens viikolla :)

    VastaaPoista
  3. oon ite ihan hulluna maxiin, ollu jo melkeen vuoden päivät! näyttää upeelta sun päällä :3 -sini

    VastaaPoista
  4. fanitan tota second hand hametta !!! <3

    http://fannieriikka.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihih se on hauskaa koska sun nimi on fanni ;)))) (mikä mua vaivaa eiku?) :D Kiitos!

      Poista
  5. your outfits are just amazing, truly great inspiration <3

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<