torstai 29. maaliskuuta 2012

Ethän elä rakentaen umpinaista taloa, Ikkunoista täytyy loistaa valoa!

Tänään kokoustettiin vähän Johto-cafessa kampissa. Ja nyt virkistävästi se perinteinen asetelma: minä, läppäri ja töitä. :D JEEEEEEE eli tosi kiinnostavaa tää mun elämä tällä hetkellä CHAU..! edit /// pakko kertoo WHEEEE hissa lähti E:nä!! :D Jäi 2 pistettä ällän rajasta. En missään vaiheessa kyllä odotellutkaan sitä. Kyllä sen sillai huomaa, että jos joku asia oikeesti kiinnostaa niin sen oppii nopeasti! Pyhpah sanon niille opettajille jotka sanoi että kirjat kannattais lukea ainaki 5 kertaa ;) eiei. kyllä se on neljässäkin päivässä mahdollista purkittaa! Kiitos ja kumarrus. tämä käy.

9 kommenttia:

  1. mulla oli toi sama juttu mantsan kanssa nyt keväällä! Kun oikeesti kiinnosti niin siitä tuli sit se paras ja muista jotka ei kiinnostanu nii tuli vähän huonommat, mutta no biggie!! :)

    VastaaPoista
  2. Heei siistiä! Toivottavasti tulee ainakin vähintään E:nä myös takaisin. :>
    Ite oon myös kiinnostunut historiasta ja kirjotin sen, mut ööööö, ei se mun elämässä ilmeisesti mene niin, että sen oppii nopeasti. :-D Tai okei, opin nopeasti, mut mulla se menee niin, että osaisin vastata kaikkiin kysymyksiin jotain, mutten täydellisesti. Joten siitä se varmaan jäi uupumaan. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no itse olen myös aika hyvä olemaan näyttämättä kuinka paljon osaan :D Taktiikka ei oikeen noissa reaaleissa tunnu aina pelaavan ja pisteitä ei heru vaikka asian osaisin vaikka pää alaspäin ;)

      Poista
  3. I really, really, really love this look! Brilliant!

    http://www.bloggerswardrobe.com/category/bloggers

    VastaaPoista
  4. Niiin kiva asu! Kengät on upeet. Harmi, ettei ton malliset kengät pysy mun jalassa ._. aina pitää olla jotaa remmejä, että pysyy. Vaaleenpunertava bleiseripaitajuttu on myös niiiin kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIN lähteeee! Joku puhu jotain joistain tarrajutuista millä ne sais ehkä pysymään ja odotan kyllä innolla :D

      Poista
  5. Love The Color Combo

    BlackWhiteTaffy
    http://blackwhitetaffy.com/

    VastaaPoista
  6. So pretty!

    PS. We’ve a Giveaway to Emerging Thoughts on our blog, check it out if you'd like! :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    VastaaPoista
  7. oot ihan oikeassa. Jos joku aihe kiinnostaa, sen myös oppii!

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<