keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Kärlek vid första ögonkastet






shirt. flee market / shoes. flee market / glasses. HM / coat. ilona pelli


Koin muutaman viikkoa sitten ahaa-elämyksen joka toteutui osittain eilen, kiitos kannelmäen kirpparin. Teräväkärkiset korkkarit ! Oikeesti haluisin vielä nilkkurit, koska oon jotenkin huono kävelemään avokkailla 8D (irtoavat aina kantapäistä vaikka mitä teen) eikä niille ole suomessa paljon muuta kuin sisäkenkäkäyttöä. Täydellisiä sellaisia siis metsästämääään!

Muista kuulumisia:

Äiti jätti terveisensä mun peiliin. Siinä se on. Mun sielunmaisema :)

13 kommenttia:

  1. Great post. Love the coat and the tail.

    VastaaPoista
  2. ääää mullon sama homma avokkaiden kans! pitäs vissii kokeilla sellast jotai geelijutskaa mikä liimataan sinne kantapään kohdalle ettei se lipsuis sit :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :0 Kuulostaa joltain mitä tarviin ehdottomasti... kerro heti jos se toimii! :)

      Poista
  3. Sun blogi on rakkautta. Älyttömän ihana asu!

    VastaaPoista
  4. woow love ur coat. u look great! greets from London

    VastaaPoista
  5. eii ihanat kengät :) mäki oon etsinyt teräväkärkisiä korkkareita jo ikuisuuden!

    VastaaPoista
  6. upee asu :) Hei mulla on sulle tunnustus ja haaste blogissa :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/2012/02/one-lovely-blog-award.html

    VastaaPoista
  7. Hienoja kuvia :) Mulla on sulle haaste mun blogissa. :)

    www.whatthethell.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. aika kivat korkkarit olet kirpparilta löytänyt? saanko udella mistä kirpparilta olet noi kaunokaiset hankkinut?

    käy kurkkaamassa mun blogista miten voit DIY omat Jeffrey Campbell's Tick kiilat :)

    http://searchingforlbd.blogspot.com/2012/02/diy-jeffrey-campbell-tick-studded.html

    xoxo Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :) Oiskohan sen nimi Aino? Se sijaitsee siinä kannelmäen juna-asemalla. Käyn! :)

      Poista
  9. Lovely outfit! Damn, I love al your outfits.
    Love your style!

    VastaaPoista
  10. MIKÄ tää kantsun kirppari oikein on, jengi tekee siel ghetossa ihan hulluja ostoksia, olen kuullu villiä huhua!!! :! :D ehkäpä mäkin uskaltaudun pitkästä aikaa sinne syvään länteen, wild wild west! <____<

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<