tiistai 21. helmikuuta 2012

Coffee at Villipuutarha





Tänään ihan sattumalta päädyin uusimpaan lempipaikkaani helsingissä. Villipuutarha sijaitsee Kaarlenkadulla, aivan braahen kentän vieressä eli ihan valtterin kirpparin lähellä (lauantaisin sieltä saa kuulemma aamiaistakin ;))
Olin kyllä kuullut kyseisestä kahvilasta kalliossa, mutta paikka oli aina kuulostanut jossain määrin epäilyttävältä "täytettyjä eläimiä, kukkia, samalla se on joku kauppa, syödään istuen sängyllä" ...Rakastuin. Ihan kauneimpia kahviloita koko helsingissä. Ja varmaan koko maailmassa. Nyt varsinkin, kaiken tämän hengenvaarallisen katoilta putoavan harmaan loskan keskeltä, on ihana löytää paikka missä tuntuu kevät! :)

I found this gorgeous cafe called Villipuutarha (Wild Garden) today. Probably the most beautiful one ive ever been! Its nice to have a small piece of spring during the most horrible time of winter.

Villipuutarha
Kaarlenkatu 13
Helsinki

6 kommenttia:

  1. Äääk onpa ihanan näköinen paikka! Pakko joskus päästä käymään tuolla. Lahjottaiskohan noi mulle tollasen peuran pään? :--D Heheh, en mä kyl ehkä ihan kokonaista päätä haluaisi, mutta noi sarvat houkuttaa. 8-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :D Yleensä yksittäinen pää on vähän creepy, mutta tuolla ne näyttää jopa onnellisilta ! ;)

      Poista
  2. Okei tuolla on pakko käydä torstaina! Upean näköinen :)

    VastaaPoista
  3. hitto, oon ettiny jo kauan uutta lempikahvilaa stadista ja tää on pakko kyllä tsekkaa heti kun mahdollista. näyttää ihan täydelliseltä, kiitti vinkistä!

    VastaaPoista
  4. Mä oon kans tosi kiitollinen tästä heads upista!
    Oon asunu stadissa nyt muutaman vuoden enkä oo vielkää löytäny omaa luottiskahvilaa,
    pakko käydä tsekkaa toi :-)

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<