tiistai 24. tammikuuta 2012

WHITE





Oon aina nauranu kaikille niille tarinoille luusereista, jotka vasta abivuoden lopussa että jotain pakollisia kursseja puuttuu ja joutuu sitten jotenkin niitä rämpimään. No eipä naurattanu kauheesti kun itte kävin tänään opon luona :D Meillä kielilukiossa on sellanen huojennussysteemi, että 8 pakollista kurssia saa jättää käymättä, mutta jokaisesta aineesta on käytävä vähintään puolet pakollisista. Noh noh noh. Pitikin lopettaa se matikka, koska mulla oli 9 huojennettua. Koulua jäljellä kaks viikkoa. Eli tässä nyt sitten USSA2 here i come! Elämä ei nyt taaskaan mennyt ihan niinkun piti :D

Huomenna abit-opet lentopallo-ottelu. Väliajalla on abityttöjen tanssi. Meidän teema on kasari aerobic. Äiti sano mun pukua vaaralliseks koska "ihmiset saattaa pudota penkiltä kun nauraa niin paljon" 8)

11 kommenttia:

  1. Hello there sweetie! Great pics, love your outfit!
    Hope to hear again from you!

    Hope you're having a great day!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/

    My cooking blog, support me:
    http://kikiscookingtime.blogspot.com/

    xoxo Kiki

    VastaaPoista
  2. veit sanat suustani! aattelin aina, että enhän mä itse jätä mitään viimetippaan, ja kappas tässä sitä suoritetaan äikkä kutosta itsenäisenä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah, no siitä puheen ollen, sekin on mulla vielä yhtä ainetta vailla :P

      Poista
  3. the coat has beautiful color!

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Liikka2 abivuoteen jätettynä oli kyllä kokemus ........... "EI VITTU MUN O PAKKO PELATA PESÄPALLOA 2 VUOTTA NUOREMPIEN KAAAA muuten en pääse lukiosta läpi!!!!!"

    VastaaPoista
  5. Alotin sun blogin lukemisen vasta vähän aikaa sitten ja tykkään erittäin paljon! Oot niin nätti tyttö ja sulla on ihan täydellisiä vaatteita:D Jatka samaan malliin :>

    VastaaPoista
  6. miksi katsoit minua eilen likaisesti helsingissä kun tulit vastaan :(:(:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi :( Ellet ollut se teinipoika, joka ei antanut mummolle paikkaa niin ei todellakaan ollut tarkoitus! Väsytti tosi paljon enkä ollut syönyt paljon mitään ja tukka oli krepattu ja ipodista akku loppu :( Katselin koko maailmaa myrkyllisesti. Ei mulla kauheesti oo tapana ketään mulkoilla.

      Poista
    2. En ollu se ilkeä teinipoika! Apology accepted :)

      Poista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<