torstai 19. tammikuuta 2012

Outfit in a hanger


shoes:nelly.com, vest:newlook, shirt:hm, jewellery:ILOA


Kameran objektiivi meni rikki -----HUOH. En tiedä mitä kävi, en edes kanniskellu kameraa missään vaan kuvasin niitä kronikkakuvia ja kamera oli kädessä. Kun yritin jatkaa, tajusin että jotain on sieltä sisältä irronnu koska objektiivi kuulosti ihan helistimeltä, eikä sitä zoomia pystyny kunnolla pyörittää. miksiiii juuri nyt miksi minä..... Pitää sekin sitten huollattaa.

Hei mut jee ois taas hauska tehdä joku haaste :)))) Vink vink jos sattuu joku semmonen pyörimään jossain niin mulle saa pistää!


My cameras lens got broken today and im pissed off. :( Something inside it got loose and now it sounds more like a maraca... I hope ill get it fixed soon.

12 kommenttia:

  1. Oh sad to hear about your camera...
    the outfit looks great though!

    VastaaPoista
  2. I adore your vest <3

    littleivory.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. LOVE your boots so much and that necklace is cute! :)

    lauradreamsanddresses.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Oh that is horrible!! I am so sorry about the camera, but your outfit is so cool!!

    Love your blog. am following you on GFC...follow back??

    Xo
    meinmode.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Ihan pakko kysäistä, kun tilasin nuo samanlaiset kengät Nellystä justiinsa, ovatko millaiset ja onko paha kävellä niillä? :)

    Oon seurannut sun blogias jo tovin, sulla on aivan mahti tyyli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) Kengät on kyllä korkeammat kuin miltä näyttivät tilatessa. Luulin aluks tilatessani omani että ne on liian isot ja pidin kahta sukkaa päällekäin.. jolloin ne ei olleet järin mukavat.. :D Mutta nyt ne on kyllä yhdet parhaista! Pohja on niin hyvä varsinkin nyt talvella.

      Poista
  6. heippa :-) aattelin vaan tulla ilmottelemaan, että mun blogissa on meneillään nelly.comin lahjakortin arvonta, joten kannattaa tulla osallistumaan !

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Mulle saapui juuri tänään nuo kengät, ja ihanat ovat! :) En niillä ulkona oo vielä kerinnyt käymään, mutta sisällä jalkaan laittaessani yllätyin, noin korkeakorkoisiksi kengiksi ovat mun mielestä todella mukavat ja helppo on niillä kävelläkkin :)
    Ovat ensimmäiset yli 6cm korolliset kenkäni joita olen ikinä edes koittanut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja mitä enemmän korkeita korkoja käyttää sitä mukavampaa niillä on olla ;) !

      Poista
  8. Harmi vaan et oon n.171cm jo valmiiks niin noittenkanssa oon päälle 180cm :(

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<