torstai 12. tammikuuta 2012

Fashiolista



Tiesin, ettei pitäis liittyä fashiolistalle, olin karttanut sitä, kunnes muutama päivä sitten surruin. En halunnut liittyä, koska tiesin, että siinä voi käydä näin. Olen koukussa. Se on sellanen rauhallisuuden tyyssija: saat kaiken mitä haluat riippumatta hinnasta, koosta, käytätkö sitä koskaan, onko materiaali tarpeeksi laadukasta tai sopiiko se sulle oikeesti.

Hassua mitä oon omasta maustani huomannut, on se, että vaikka en pahemmin mieti mitä tuolta sydämmäilen, lopuksi huomaan että kaikki on oikeesti aika samanlaista. Ne asiat, mistä tykkään vaan sopii kaikkien asioiden kanssa mistä oon siellä tykänny. Niinkun näkyy tästäkin kollaasista.

http://www.fashiolista.com/

1 kommentti:

  1. Kyllä se addiktio laimenee. Ainakin parin kuukauden päästä ;)

    Myös itse huomasin oman fashiolistani olevan hyvin... tasapainoinen. Tiedän, mistä pidän, mutta olen liian laiska oikeasti toteuttamaan mielihalujani.

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<