torstai 5. tammikuuta 2012

Ei nukuta ja teki mieli höpöttää



Hassuinta on se, että kun en postaa tänne, mietin kokoajan mistä kaikesta voisin puhua ja mitä voisin sanoa, mutta sitten kun pääsen tänne, en haluakaan enää sanoa yhtään mitään. Tai vaihtoehtoisesti kirjoitan värssyn tai pari, maalaan ne, ja painan delete.

En oo ollu muutamaan päivään yhtään tyytyväinen koko blogiini. Osasyy on varmaan se, että oon riekkunu niin paljon läppärin kelmeässä valossa painaen kokoajan päivitä päivitä päivitä toivoen, että se näyttäis mun mielestä paremmalta. Ei oo pahemmin auttanut :D Toistaseks. ----Mutta onneks nää jutut menee vähän aaltoina. Joskus en oo tyytyväinen yhtään mihinkään ja joskus tulee monta voittopottia peräjälkeen. Ehkä se siitä.

Oon purkanut tätä pulinahalua nyt jonkin aikaa erinäisiin word-tiedostoihin. Niissä saattaa olla muistilistoja, hahmotelmia, satunnaisia ajatuksia, linkkejä jotka jostain syystä haluan muistaa etc tms. Lantti ajatuksistasi tässä on yksi: Voisitteko ihmiset PLIIIIS jättää ne paljettibaskerit nyt rauhaan. Ei mulla normaalisti oo suurempia tunteita siihen, mitä muut nyt päällensä vetää, mutta ..... uskokaa se oli ehkä carrie bradshaw (sitähän kaikki nykyään tavoittelee?) sillon kolmisen vuotta sitten, mutta nyt se on jäätävän kulunut. Kiitos ja anteeksi. Älkää ottako henkilökohtaisesti. Tai ottakaa. En minä tiedä.

5 kommenttia:

  1. Hahhahha ne paljettibaskerit on jäätäviä...

    VastaaPoista
  2. paljettibaskerit in my ♥ hyi, ne on järkyttäviä! :-D
    ja hei no worries, sun blogi on avian ihana!

    VastaaPoista
  3. oot kyllä nii kaunis:)

    VastaaPoista
  4. paljettibaskerit on jotain niin oksettavaa :(( hyi kamala.

    VastaaPoista
  5. mulla on aina sama juttu kirjottamisen kanssa. Matkalla kotiin mulla on valtavasti ideoita jaettavaks, mutta lopulta kirjotan vaan muutaman hassun sisällyksettömän lauseen.

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<