maanantai 23. tammikuuta 2012

5 unelmien tavaraa

”Kerro (ilman materiasyyllisyyttä), mitkä viisi tavaraa ostaisit jos sinulla olisi kaikki maailman rahat. Tämän jälkeen haasta viisi muuta bloggaajaa.“
Kukaan ei varsinaisesti haastanut mua tähän, mutta teen sen silti :D

5 things of my dreams:

5things


1. Jeffrey Campbell Lita spike shoes - Näitä ei oo koskaan myynnissä samaan aikaan kun mulla olis varaa niihin. Ja kun raha valuu mun käsistä kun isoreikäsestä siivilästä en osaa oikeen pistää summaa syrjäänkään.

2. Block-valaisin - Ei sillä että mulla tälle mitään paikkaakaan, mutta jotenkin tykkään näistä. Sitten joskus haluan sen ikkunalaudalleni.

3. Vivienne Westwoodin lompakko - Kun mun lupaava urani tässä käynnistynee lähiaikoina, on hyvä olla myös katu-uskottava lompakko, jonne voin sitten änkeä kaikki ne setelit, joille en enää muuta paikkaa keksi ;)

4. Christian Louboutinin mustat nilkkurit/saappaat - Joku klassinen, simppeli malli. On ollut jo pitkään unelma. Ne on vaan täydelliset.





5. Sisustuspeura/peuran sarvet - ehkä mielummin sarvet kuitenkin. Ja mieluiten isot ja monihaaraiset. Juuri tuo ripusteleminen kuulostaa kivalta, mutta kyllä nuo itsessäänkin olisivat... ahh.

Ja koska mua ei haastettu, olen tämän homman yläpuolella joten haastan vain eevan henriikan ja katan! ;))))

5 kommenttia:

  1. Wow that bedroom is so magical and pretty! I love everything in it.

    VastaaPoista
  2. ääk mikä valinnanvaikeus iskee :D ja hei toi westwoodin lompakko = ♥
    ps. älä tapa mua, oon unohtanu nykästä uudestaan hihasta sen kronikkakuvan kanssa, voinko antaa jonku oman vai mites tehdään?

    VastaaPoista
  3. Peuran sarvat myös tänne, nyt heti! Oon tässä yrittänyt etsiä sellaisia jo hetken aikaa, mutta ei oo ainakaan vielä tärpännyt. :< Olishan tuollainen sisustuspeuranpää aika siisti myöskin. Tiiätkö mistä noi on, jotka näkyy kuvassa? ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä noista, mutta tiedän mistä tommosia samantyyppisiä (ehkä paremman näkösiäkin) saa valkoisena! Lähetän sulle sen osotteen jahka edin omalle koneelle :)

      Poista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<