lauantai 3. joulukuuta 2011

Karvakamut

Me and my sister Eeva aka epe :)

Minä ja minän sisko Eeva aka epe! :)



Olin tänään jonottamassa oikeustieteellisen pykälän valmennuskursseja. Mentiin alberton kanssa 6.30 sinne seisoskelee eli siks oon näin hyvinpukeutunut :D Oli hauskaa vaikka aivot olikin vähän kohmeessa (ja läppä myös) ...kummasti rupes kanssaseisojilta löytymään mp3-soittimia kun oltiin vähän aikaa hölötetty :D ollaan pahoillamme. Melkein. Mutta nytton sitten kurssi ja se mille just halusinkin ja hyvä buugi. Väsyttää kyllä. Paljon.



sista3
Onks jollain jotain havaintoa, miks mun postaukset on nykyään lähes poikkeuksetta tätä? 8--)


furhat. hm, scarf. zara, gloves. topshop


Illalla olis vielä ooppera ja voin vaan toivoa, etten nukahda ---- Minä ja teatteri ollaan jotenkin semmosessa ---ne synkät valot------- en vaan aina mahda sille mitään!!' :D Esitys voi olla vaikka kuinka hyvä mutta tarttisin jotain.. räjähdysääniä.

3 kommenttia:

  1. I love the gloves!!


    www.weareocean.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Those truly are adorable mittens!!^_^

    VastaaPoista
  3. this is incred, love the photos
    gloves are so cozy!! the print on them is fab!
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<