torstai 15. joulukuuta 2011

Ei mulla oo tarkkaa suuntaa, mä menen minne sattuma johtaa



Heipparallaa! :) Turvallisesti palauduin takaisin lähes kokomustaan ja hyvältä tuntuu! Laukun ostin eilen Kaivarin kanuunasta.. Ja se oli tavallaan vähänniinkuin vahinko-ostos. (eikä mulla varmaan ois ollu siihen varaakaan heh heh) Joululahjat eikun mitä? 8))













Niin ja katsokaas mikä tuli painosta!!! :) Sieltä sitten kohta salaa pläräämään tätä (ja minu tekeleitä) salaa siwan kassajonoon kaikki!
Oon niin onnellinen, kun huomaan että ihan jokaisessa numerossa tää lehti ottaa NIIN VALTAVIA harppauksia eteenpäin! :D Tämä on siis kolmas numero ja... aikaisempiin numeroihin verrattuna.. ero on aikamoinen !

Tälläkertaa tän odottelu oli vieläkin jännempää, koska en jalan takia päässyt rutistamaan tätä lehteä kasaan, jouduin jättämään omat juttuni osa keskeneräisinä ja sekavina muiden haltuun ja vaan toivomaan, että ne ymmärtää mitä olin tarkottanut :D Osa jutuista on just sellasia tai parempia kuin olin ajatellu, toisaalta osasta on jätetty juttuja pois, osaan lisäilty tai muuten muunneltu. Mutta sellanenhan tämä ala vähän on :) Ei olla niinkun lukiossa jokainen räpeltämässä omassa pulpettilinnoituksessa omaa esseetään, vaan muutoksia tulee ja niiden mukana mennään! :)

8 kommenttia:

  1. ihanat kengääät koru ja toi laukku:D

    VastaaPoista
  2. mä rakastan sun hiuksia oikeesti! ja toi takki on hieno :---)

    VastaaPoista
  3. ijasdjua sulla on niin kiva tyyli!!!

    VastaaPoista
  4. i really love your outfit and your blog!
    check out my blog and let me know if you want to follow each other!
    x,
    sagalina

    www.makeaboldstatement.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. I'm in love with your hair and really like your black outfit!
    xo

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<