tiistai 12. huhtikuuta 2011

a very boring post

cry cry cry why isnt anybody taking pictures of me? :( Anybody wanna be my photographer friend?
i dont always have time to do it all by my self.. :(

Kurjaa kun kukaan ei ota minusta kuveja. :( Tarviin semmosen kuvaajaystävän :) anybody? yleisimmät räpsijät on varmaan ihan hiiltyneit ku tungen kokoajan kameraa käteen ja et kato tosta paina tosta... enk edes julkase niitä useimmiten koska en oo tyytyväinen.. Ei oo aikaa säätää kokoaikaa sen jalustan kanssa jossaiii.

7 kommenttia:

  1. oi niin tuttua. mäki tartteisin kuvaaaja kaverin, joka jaksaa sitä etten ole tyytyväinen mihintahansa räpsäykseen vaan sen pitää olla just eikä melkein. Kukaan mun ystävist ei jaksa ainasta kuvailua joka paikassa. olis mukava löytää joku jonka kans menis kaupungille tai jonnekki vaan valokuvaus mielessä tai vaikka muuten vaan hengailusta ottais ilman käsky fiilistely kuvia! :D

    VastaaPoista
  2. niinpä! ja parasta aina kun vielä just saan jonkun pakotettuu ottaa muutaman ja sitten että noh halusitko just rajata mun nilkat pois vai katkesko ajatus ::D Lähen notkuu jonku valokuvauskoulun ulkopuolelle ja toivoo et joku niistä haluis olla mun kaveri :(

    VastaaPoista
  3. Mäkin haluan kuvaajakaverin :D haha no kyl kaikki ottaa ihan kivasti kuvia mutta jos mä saisin ottaa ni tulis semmosia ku mä haluan :D!!!

    VastaaPoista
  4. Satuitkohan muuten oleen viime lauantaina valtterissa ? Vai mahtokohan olla vaan sun näkönen tyttö :D!

    VastaaPoista
  5. juu olin! ;) siellä on kyllä vaarallista, meinas käsi katketa kun raahasin kaikkee sieltä kotiin ::D

    VastaaPoista
  6. hey apua et näytä niin iteltäs tossa kuvassa mitä yleensä, ihanat kasvot ja asu, like like!

    VastaaPoista

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<