tiistai 24. maaliskuuta 2009

shopping for 90€


JAUZAA.. ostin tänää =) farkut ja kuulokkeet. (mummi makso, synttärilahja katsokaas) semisti läppä ku mummi vittuili vähä noist farkuist ku ne on rikottu. . . hehee :DD no mut oon ihan tyytyväinen (noi farkut ei näy tos kuvas kunnol mut laitan joku päivä semmosen kuvan päivän asust ni sit näätte 8D)

must tuntuu et kuolen. matikan koeeee asdasdasdasdasdasdasdasdasdasd. tulee menee ihan vituilleen voi jumalauta. samaa paskaa, mitä en oo osannu koko ylä-asteel et tervemenoo!! Oon harkinnu sen maikan niittaamist ja oppikirjan tunkemist sen ... peppuun... käänteisessä järjestyksess. En oo toteuttanu >:3

vittuku huomen pitää viel kuvaa jotai seiskaluokkalaisii sellaseen YEAR BOOKiin. ja se on ihan sama mitä mä kuvaan ku rinnakkaisluokkalaiset 'kuvaajat' (jotka on siis estyny ite kuvaamast niit ni tää oli sit mun nakki) haukkuu ne kuvat kumminki, ihan sama mitä mä niille teen :::DD JEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

laitan jotai fixui merkintöi joku toine päivä sit jeejee ^^''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Acta est fabula, nunc plaudite!	
<